arrow-up-icon
Retour aux infos de l'hôtel

Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Fantastique



selon 1710 avis
  • État/propreté de l’hôtel 8,2
  • Équipements 7,9
  • Emplacement 8,7
  • Confort des chambres 8,3
  • Qualité du personnel 8,6
  • Rapport qualité-prix 8,5
  • Nourriture/restauration 7,6

Jacques G.
France
20 novembre 2010
transfert sur Thai Son II qui est charmant
acceuil ,confort,silence malgré le quartier,amabilité du personnel
robinet lavabo mal placé
excellent séjour avec des nuits reposantes malgrè le bruit extérieur dans le Thai Son II où nous avons était transférés d'office car notre chambre n'était pas libérée.Le personnel très aimable s'est occupé avec beaucoup de compétence de nous envoyer en taxi sur l'hotel Thai Son I

carole L.
France
04 novembre 2010
hotel sympa personnel agreable
disponibilite proximite vieux hanoi
hotel sympa un peu bruyant cote rue suite familiale confortable possibilite de choisir ces resd heons dommage que l on vous tombe dessus des votre arrivee apres ta

MIN S.
Singapour
28 juillet 2016
Clean and good service
Its a pleasant place to stay. Especially the receptionist named Moon, always smiling and ready to address any issues. She is also very helpful, polite and customer oriented. Overall pleasant experience

Martin P.
Hong Kong
13 juillet 2016
Thaison Palace
The rooms are very nice and the location is also good

Martin P.
Hong Kong
13 juillet 2016
Thaison Palace
The rooms are very nice and the location is also good

yuchih H.
Taïwan
11 juillet 2016
Great !!
Nice hotel!! It is my first choice in Ha Noi.

Trung N.
Vietnam
11 juillet 2016
it's ok
room small

phuong H.
États-Unis
06 juillet 2016
excellent hotel
Friendly staff, good location, the room pretty clean, first time been here and feel lovely,highly recommended.

joseph C.
Vietnam
05 juillet 2016
good value
good value

mak I.
Japon
22 juin 2016
There was no hot shower for 3 days stay
I stayed in this hotel for 3 nights. On first night, I understood there is no hot shower. So, in the morning of 2nd day, I asked hotel people to solve the problem. Then, they said OK, but actually they did not do anything for 3 days.