Retour aux infos de l'hôtel

Bien 7,1
selon 8339 avis

Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Bien



selon 8339 avis
  • État/propreté de l’hôtel 7,5
  • Équipements 6,5
  • Emplacement 8,8
  • Confort des chambres 7,0
  • Qualité du personnel 7,0
  • Rapport qualité-prix 6,8
  • Nourriture/restauration 5,7

KUAN H., Malaisie
Familles & jeunes enfants
Séjour de 3 nuits en février 2014
great hotel, always stay this hotel again
close to mrt and easy find the food .
they FOC upgrade my room to triple room. The staff friendly n helpful. But corridor too dark.Think will be back again.
Avis déposé le 11 février 2014

Su L., Singapour
Voyageurs solitaires
Séjour de 1 nuit en février 2014
In chinatown area.
Location. Accessible.
Had stayed in this hotel for three times. This time was real bad. Very lousy noise proof.. PLS avoid ROOM 106. U wont be able to sleep the whole night.
Avis déposé le 11 février 2014

Ooi C., Singapour
Voyageurs d'affaires
Séjour de 1 nuit en janvier 2014
Great location!
Location location location !
Good service from reception desk but the Duty Manager (Chinese, Male) on duty was utmost horrible, rigid, cold and robotic in his communication with customers. Porcelain should see this as a serious service flaw!
Avis déposé le 11 février 2014

Kah T., Malaisie
Couples
Séjour de 1 nuit en janvier 2014
Clean & Cozy
Centrally located, friendly staff, cozy
Avis déposé le 11 février 2014

Eu Y., Malaisie
Couples
Séjour de 1 nuit en février 2014
Centrally located
Location, location, location
One of the boutique hotels that are mushrooming in Singapore right in the central of Chinatown. Got the flash deal via Agoda, otherwise think it is a little overpriced. Decent size for Singapore standard and clean. 3 minutes walk to MRT. Very easy to get food nearby.
Avis déposé le 10 février 2014

Penny S., Malaisie
Voyageurs d'affaires
Séjour de 4 nuits en février 2014
My stay was pleasant
Location, abundance of restaurants and transport is easy
My stay was pleasant enough. The room was very small and hot at times. But the hotel was clean and nice to look at.
Avis déposé le 10 février 2014

CHI L., Hong Kong
Voyageurs solitaires
Séjour de 3 nuits en janvier 2014
poor in general
close to mrt, that's it
i had some expectation to this hotel. but i felt disappointed right after i entered the room. the room was too small that i could barely put my luggage. there was no water basin in the toilet but it was built outside because the toilet was so small. the room was quite dark even though i switched on all the light because they didn't even have lightbulbs in the middle of the room. the soundproofing system was so bad because i could hear others speaking next to my room. the quilt was dirty because i could see some fungi on that. apart from that, the tv is not ok at all. i always got blurry pictures and there were few channels to choose from. thr in general, the only advantage of this hotel is close to mrt station. i have never been to a hotel which has so many problems. i will never go to this hotel again.
Avis déposé le 10 février 2014

SAI K., Royaume-Uni
Couples
Séjour de 2 nuits en décembre 2013
Just for a night
location, shuttle bus service, convenience
I was there just for a night as my flight arrived late at the night and I went to town for sightseeing the other morning. The shuttle bus service was frequent and the hotel was satisfactory for an airport hotel.
Avis déposé le 09 février 2014

JOO C., Singapour
Couples
Séjour de 1 nuit en février 2014
Refreshing trip
the jacuzzi in the room was good, good location, relax stay
overall it was fine.. just that the air-con is not cold enough and the fridge wasnt working.
Avis déposé le 08 février 2014

Dang N., États-Unis
Couples
Séjour de 1 nuit en février 2014
Clean, well-run hotel
clean, efficient and effective service, free internet in rooms
Clean rooms, professional staff. Wifi was free in rooms, but limited to 2 devices.
Avis déposé le 07 février 2014


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai pas à l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :