Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Très bien



selon 690 avis
  • Propreté 8,5
  • Équipements 7,7
  • Emplacement 7,6
  • Confort des chambres 8,3
  • Service 8,3
  • Rapport qualité-prix 8,2
  • Nourriture/restauration 7,0
Trier par

John, Philippines
Couple
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Nice
Air perfume was over powering upon entry.. other than that it was a good experience overall.
Avis déposé le 25 septembre 2016

Wenjun, Chine
Voyageur d'affaires
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 2 nuits en septembre 2016
Trafic and far from airport.
Good hotel and service. It is very convenient if you just active in Chinatown and intramoro area. Very far from MOA, makati and airport, many Chinese tour groups in the lobby. Thanks.
Avis déposé le 22 septembre 2016

Ang, Singapour
Couple
Suite avec petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Average hotel to consider
Walking distance to the Divisoria market which you can get lots of bargain goods.
Avis déposé le 17 septembre 2016

fennisia, Indonésie
Famille & jeunes enfants
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 3 nuits en juin 2016
Nice place, clean but no swimming pool
Nice
Avis déposé le 14 septembre 2016

Wang, Taïwan
Voyageur seul
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 4 nuits en septembre 2016
Convenient location in the heart of Chinatown
Central location in the older bustling section of the city, across from the river, on whose other side stands the historic Fort Santiago. The room is spacious with all the necessary amenities except a hair dryer, and the air con is a bit too noisy for central heating. Other than that, this hotel is almost perfect in every way. The breakfast is great, esp. for Chinese food lover, since it offers congee with all the required condiments and side dishes.
Avis déposé le 12 septembre 2016

Jaclynne, Philippines
Voyageur d'affaires
Chambre Deluxe avec petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Good hotel
Good location. Friendly and helpful personnel. Front desk personnel well trained. Consider he very helpful.Clean rooms. Housekeeping staff can be seen really doing their job well. Need to improve is the breakfast buffet, food not hot. But food is good.
Avis déposé le 06 septembre 2016

Eng, Singapour
Voyageur d'affaires
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 2 nuits en août 2016
Below Expectation
Not suitable for business traveler: 1) Internet connection very weak and unstable. Not able to connect at most time. 2) Location within Chinatown, the surrounding is messy and quite noisy. 3) Traffic within the area is bad. 4) The actual hotel appears so different from picture. 5) Room is still alright 6) Breakfast is acceptable.
Avis déposé le 05 septembre 2016

SONSEEHRAY, Philippines
Couple
Chambre Deluxe avec petit-déjeuner
Séjour de 4 nuits en août 2016
---
CLEANLINESS OF ROOM WAS WELL-MAINTAINED; ROOM WAS ALWAYS FRESH SMELLING; STAFF (FROM FRONT DESK TO HOUSEKEEPING TO DOORMEN ) WAS WARM, FRIENDLY , ACCOMODATING & EFFICIENT
Avis déposé le 04 septembre 2016

Nanda, Afghanistan
Famille & enfants plus âgés
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 3 nuits en juillet 2016
Great hotel with great value for money
One of the reasons I recommend this hotel is they have great staff who are always helpful. I was really touched my the extend one of the staff, Mr. Jeff Ang, went in order to take care of us.He made our stay in the hotel really pleasant and memorable by taking care of us in every way he could.He is a great example of Ramada hospitality. Person like Jeff makes a big difference while staying in a hotel. We are truly grateful to your great staff..
Avis déposé le 28 août 2016

Jessica, Philippines
Groupe
Chambre supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en août 2016
Staycation
comfortable rooms, good value for money
Avis déposé le 18 août 2016


1

2

3

1234

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :