Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Agréable



selon 64 avis
  • Propreté 7,1
  • Équipements 4,4
  • Emplacement 6,8
  • Confort des chambres 7,3
  • Service 6,8
  • Rapport qualité-prix 6,3
  • Nourriture/restauration 5,7
Trier par

Antonia, Philippines
Couple
Suite Deluxe
Séjour de 2 nuits en décembre 2015
The Staffs are accommodating
Clean, accessibility
Average
Avis déposé le 02 janvier 2016

Alvin, Philippines
Couple
Supérieure
Séjour de 1 nuit en novembre 2015
Not that bad
Very friendly staff, ample parking, big room
It was okay. Not as bad as the reviews ive read. Room was big enough with cold a/c and hot water. Very friendly hotel staff
Avis déposé le 22 novembre 2015

Sherwin, Philippines
Voyageur d'affaires
Suite Deluxe
Séjour de 1 nuit en mai 2015
Sad... just sad.
none at allPamulinawen Hotel
Regretful
Avis déposé le 31 mai 2015

Fairuz, Malaisie
Groupe
Supérieure
Séjour de 1 nuit en mai 2015
Spacious.
Clean, quiet and great location.
Great location. Near to city centre. And only 30mins to Paoay Sand Dunes.
Avis déposé le 07 mai 2015

Fairuz, Malaisie
Groupe
Supérieure
Séjour de 1 nuit en mai 2015
Great location!
Great location, spacious and clean.
The hotel itself located along the national highway, therefore giving the hotel guest direct access to locate the hotel. The room are big and spacious. Hotel breakfast are not so great, but fair enough.
Avis déposé le 07 mai 2015

Anand, Inde
Groupe
Suite Deluxe
Séjour de 3 nuits en avril 2015
Laoag, stay centrally to see Vigan and Pagudpud
Staff, location, cleanliness
Hotel is new and over rated. Staff go out of the way to make your stay pleasant. Location is very convenient. For vegetarian food, choices are almost non existent. Management is not accommodating in giving options when breakfast is complimentary. Rooms are spacious but basic.
Avis déposé le 04 mai 2015

Pamela, Philippines
Famille & jeunes enfants
Supérieure
Séjour de 1 nuit en avril 2015
Just great!
The room is spacious. Friendly staff. Located near the city.
Avis déposé le 09 avril 2015

Naydha, Philippines
Famille & jeunes enfants
Supérieure
Séjour de 1 nuit en avril 2015
service needs to be improved
hotel is new
I was quite disappointed because when I called in the morning if it's possible for early checkin (12nn) since we're heading to Pagudpud and would like to drop some of our things, the staff told me it's not possible and we can only checkin at 2pm. She suggested we just leave our things in the information instead, we're fine with it, so that'a what we did. We came back around 9pm waited for 30mins to check in only to find out that we were given a dirty room. Bedding was used and I saw used coffee cups. If they are strict on check in time I assume they should be strict on check out as well, and they should be prompt in cleaning the room after a guest check out. Time and energy wasted and we're transferred to a different room. I paid for additional 3 person at 1000 each but only one set of toiletries and towel were given to us. I feel I didn't get my money's worth during our stay.
Avis déposé le 08 avril 2015

Esteban, Philippines
Famille & enfants plus âgés
Supérieure
Séjour de 2 nuits en avril 2015
Nice Hotel
Accessibility
Just fine.
Avis déposé le 08 avril 2015

Jewelry, Philippines
Groupe
Supérieure
Séjour de 1 nuit en avril 2015
Nothing but Good Service
Service, Location
Service for this hotel is topnotch. Hotel staffs are very accommodating, warm and respectful. However, rate for the hotel is overrated, not worth the money. Room is just okay nothing real amazing about it. One thing that really made me disappointed during my stay is the breakfast included. Food is very bland.
Avis déposé le 08 avril 2015


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai dans aucune des chambres de l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :