Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Très bien



selon 387 avis
  • Propreté 7,7
  • Équipements 6,8
  • Emplacement 8,6
  • Confort des chambres 8,2
  • Qualité du personnel 7,9
  • Rapport qualité-prix 8,2
  • Nourriture/restauration 6,9
Trier par

Chin, Singapour
Couples
Standard queen
Séjour de 1 nuit en mai 2015
Accessible
Friendly people, near church. Accessible.
Avis déposé le 10 avril 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Minerva, Philippines
Familles & jeunes enfants
Chambre familiale
Séjour de 3 nuits en mars 2016
Great
My family ang I (group of 10) went here for the Holyweek and everyone was just great and friendly, love it here!
Avis déposé le 28 mars 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

giacomo, Italie
Voyageurs solitaires
Standard queen
Séjour de 2 nuits en janvier 2015
helpfull
Payed for two nights but unfortunately it's rained all time. stayed only the first day, they gave me a free taxi to the piear
Avis déposé le 25 février 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Ryan, Philippines
Couples
Standard queen
Séjour de 2 nuits en février 2016
Not worth for money.
None
Not fine.. not worth for money
Avis déposé le 10 février 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Larry, États-Unis
Voyageurs solitaires
Twin
Séjour de 2 nuits en janvier 2016
Not Bad but A Little Overpriced
Nicely furnished SMALL room with no view to the outside. No elevator. But location is great and Staff was very friendly and helpful.
Avis déposé le 28 janvier 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Jaakko, Finlande
Voyageurs solitaires
Standard queen
Séjour de 1 nuit en décembre 2015
Small hotel in the heart of Taglibaran is okay
Location, WiFi
The location in the centre is good. Just staying for one night after arrival late in the port and leaving early next morning. Some mould in the bathroom. Service scarse. The lady at the reception was more interested in Facebook than clients.
Avis déposé le 18 janvier 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Luigi, États-Unis
Voyageurs solitaires
Twin
Séjour de 2 nuits en janvier 2016
no good
nothing
ugly hotel I will never go back again
Avis déposé le 11 janvier 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Gadi, Israël
Couples
Twin
Séjour de 1 nuit en novembre 2015
Nice staff, bad sewege smell due to no windows
The staff, free shuttle, location
The hotel is in a very good location and the free shuttle (if you book through the hotel's website) is a nice bonus. The cleanliness is not so good, as in all of philippins. The room lacked a window, which made the sewage smell untolerable. Sheets and towels had stains but were changed upon request.
Avis déposé le 18 novembre 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Josefina, Philippines
Voyageurs solitaires
Standard queen
Séjour de 5 nuits en octobre 2015
An assessment of a first-time occupant.
Cleanliness, proximity to church, friendly staff
It was a pleasant stay, although it would have been better they serve lunch and dinner. Also more choices for breakfast.
Avis déposé le 17 octobre 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Kaylin, États-Unis
Familles & enfants plus âgés
Twin
Séjour de 3 nuits en octobre 2015
Nice basic place to stay
nice bathroom, friendly staff, close to pier and airport
My mom and I stayed here for 3 days recently. We had a great stay, although I didn't realize the place didn't have an elevator when we booked it, which was not a big deal for me but my mom sometimes has trouble with her knees so she didn't really like haven't to go up stairs to our room. The food in the breakfast cafe is a bit overpriced, I felt, but it was pretty good food. It is only included in your stay if you book on their website, though; booking through agoda and you have to pay for it. Which I thought kinda sucked. It's really close to some places to eat, and also the Pier (if you're arriving on the ferry from Cebu) or the airport (if flying in). The worst part of our stay I guess would be the lumpy pillows (not very comfy) and the rooster outside that woke us up at 5am every day! But the room itself was very clean and nice beds, bathroom was nice enough though a bit small. Staff was very friendly and helpful.
Avis déposé le 15 octobre 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai dans aucune des chambres de l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :