Bien 7,0
selon 465 avis

Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Bien



selon 465 avis
  • Propreté 6,8
  • Équipements 6,7
  • Emplacement 7,9
  • Confort des chambres 7,0
  • Service 6,9
  • Rapport qualité-prix 7,1
  • Nourriture/restauration 6,5
Trier par

Ice, Indonésie
Voyageur d'affaires
Supérieure
Séjour de 4 nuits en janvier 2016
Service so bad
They didnt know how to check in prosedure from agoda. So slow and wait until so long for check in. Bad education for the staff.
Avis déposé le 30 janvier 2016

Siti, Malaisie
Voyageur seul
Supérieure
Séjour de 1 nuit en octobre 2015
The location was great
Very accessible and cozy room
Avis déposé le 28 janvier 2016

Mike, Australie
Famille & jeunes enfants
Supérieure
Séjour de 7 nuits en janvier 2016
shilvock
bagus
Avis déposé le 27 janvier 2016

pierre, Canada
Couple
Supérieure
Séjour de 1 nuit en janvier 2016
Disappointing
Thé roms are very dark, and everything is old. Most of the electrical outlet do not work in the 2 rooms we were in. Internet is pathetic coz we need to go to lobby to use it or stand up in the corridor. The room were not ready and we're done late afternoon. They need new management. House keeping spend part of the day smoking in the stairs
Avis déposé le 25 janvier 2016

CHEE, Malaisie
Voyageur d'affaires
Supérieure
Séjour de 3 nuits en janvier 2016
Old...Bad and poor in room facilities
When the 1st day i check into the hotel, i found that the fridge is out of order, so i call up the hotel manager and complain about it, the they change me to the other room, but then i found that the bath room long bath tap water tap was out of order and the shower head was leaking, then i call to the manager again and asking to change the room, but they only sent a maintenance guy came to my room and check its, the water tap control was loose and cant adjust the water tempreture. But the maintenance guy told me that in Indonesia all the water tap controls are like that, and i still can use it, but the water tempreture is very hot too use for the shower. So i need to use the basin water for my shower for my 3 days stay at Danao Toba. This is the worst experience for me. Hope this issue can be solve ASAP. Thanks
Avis déposé le 18 janvier 2016

nur, Malaisie
Famille & jeunes enfants
Supérieure
Séjour de 3 nuits en décembre 2015
nice hotel
spacious room, nice swimming pool
The room is spacious but bathroom i think need some renovation. My kids loves the swimming pool. Breakfast has not much variaties. Easy to get taxi outside of the hotel. Overall it was a good stay.
Avis déposé le 22 décembre 2015

Jimmy, Indonésie
Voyageur d'affaires
Supérieure
Séjour de 2 nuits en décembre 2015
A old property.
The staff is very friendly
Avis déposé le 22 décembre 2015

Edwin, Singapour
Voyageur d'affaires
Supérieure
Séjour de 2 nuits en décembre 2015
Nice hotel location but very old and poor service.
The location was great, very accessible, nice swimming pool
It was very disappointing as the service tendered by the receptionist was bad. She refused to give extra room key card even though we were 2 persons sharing the room. Weirdest thing is their bathrooms have more hot water than cold water. The water pressure was excellent when turned towards the hot water, but when you turned to the cold water on the tap, you will just get very low water pressure level. Why i said almost all the rooms, we changed the rooms twice, all the same. Same goes for my other colleagues' rooms.
Avis déposé le 18 décembre 2015

ganeswaran, Malaisie
Famille & enfants plus âgés
Supérieure
Séjour de 4 nuits en novembre 2015
comfortable hotel for our journey
food, staff performance, rooms comfortable
have been book this hotel for 4 times and had a wonderful stay in this hotel.... will prefer to recommend this hotel to my friends .....
Avis déposé le 17 novembre 2015

MOHD, Malaisie
Voyageur d'affaires
Supérieure
Séjour de 3 nuits en octobre 2015
everything very good
food , interior , friendly staff
everything good
Avis déposé le 27 octobre 2015


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai pas à l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :