Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Fantastique



selon 272 avis
  • Propreté 8,9
  • Équipements 8,5
  • Emplacement 9,0
  • Confort des chambres 8,6
  • Qualité du personnel 8,6
  • Rapport qualité-prix 8,5
  • Nourriture/restauration 7,5
Trier par
Comptes-rendus vérifiés

Rita, Canada
Voyageur d'affaires
Séjour de 2 nuits en septembre 2016
breakfast
I was a little dissapointed at the restaurant. I had to ask for my coffee and water to be served to me. The next day the Coffee urn was set up by the buffet which was great and we could help ourselves
Avis déposé le 20 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Muraleedharan, Arabie Saoudite
Famille & jeunes enfants
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
re
good
Avis déposé le 19 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Sareswathi, Malaisie
Couple
Chambre king Deluxe
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Near the hotel
The hotel is clean and nice..just a walking distance to the airport.they provide free shuttle service to the airport. noted some mosquitoes in my room, probably because its located at the ground floor but they do provide electric mosquitoe repellent in the room
Avis déposé le 17 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Christina, Inde
Famille & enfants plus âgés
Chambre king Deluxe
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Awesome
I had stayed there with my aged parents , the Food was very tasty especially the fish curry and the room service was quick, the room was quite spacious and staff was courteous . Overall I had a good experience
Avis déposé le 12 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

HAJA, Singapour
Famille & jeunes enfants
Twin Deluxe
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Poor Reception Staff
I had made separate bookings for 2 days stay in this hotel, however reception staffs were poorly informed and kept asking me how many days I had booked to stay when I checked-in. Each morning they called and ask if I was checking out the room, which was very disturbing and unprofessional. They did the same by asking me how many days I had stayed when I checked-out. No proper guidance by reception staff which way I should go to the room, on the first time of my visit. Buffet breakfast was not worth nor value for the money and was not tasty at all. Not much of choices where breakfast was concerned. Same type of breakfast was served on two different occasions when I stayed in this hotel.
Avis déposé le 12 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Vanessa, Australie
Voyageur seul
Twin Deluxe
Séjour de 2 nuits en septembre 2016
Excellent
Staff were excellent , The Spa was top notch and fantastic value fro money And thank you to Nisha in the Day Spa very well trained and professional , much better experience here than in a five star day spa when I first came to Cochin. Over all the Hotel is close to airpot and great value for money
Avis déposé le 12 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

PANG, Hong Kong
Voyageur d'affaires
Chambre king Deluxe
Séjour de 1 nuit en mai 2016
GOOD LOCATION
GOOD LOCATION
Avis déposé le 07 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

M, États-Unis
Famille & enfants plus âgés
Twin Deluxe
Séjour de 1 nuit en août 2016
Better than I expected
It was a clean and well thought out room arrangement. No real problems
Avis déposé le 01 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Ashwin, Émirats arabes unis
Famille & jeunes enfants
Twin Deluxe
Séjour de 1 nuit en août 2016
Decent hotel with attentive staff
Just stayed a day with kids and wife to avoid the last minute airport dash. Comfortable, clean, close to the terminal. Ticks all boxes.
Avis déposé le 25 août 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Srikanth, Inde
Famille & jeunes enfants
Chambre king Deluxe
Séjour de 1 nuit en août 2016
Best transit option
Great location, 2 mins drive from the airport. Very courteous staff. A great buffet with an array of seafood and meat. Clean and modern rooms. The best option for transit travellers.
Avis déposé le 22 août 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai pas à l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :