2015
Fantastique 8,2
selon 1194 avis

Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Fantastique



selon 1194 avis
  • Propreté 8,4
  • Équipements 7,7
  • Emplacement 8,3
  • Confort des chambres 8,3
  • Qualité du personnel 8,4
  • Rapport qualité-prix 8,1
  • Nourriture/restauration 7,9
Trier par

RAMALINGAM, Australie
Famille & enfants plus âgés
Supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 4 nuits en décembre 2015
Friendly staff, very helpful.
Location, Friendly staff, house keeping
enjoyed
Avis déposé le 22 décembre 2015

Nooraini, Singapour
Couple
Premier avec petit-déjeuner
Séjour de 10 nuits en décembre 2015
Nil
Staff was friendly. Service was good.
Avis déposé le 20 décembre 2015

M, Singapour
Groupe
Suite Deluxe avec petit-déjeuner
Séjour de 3 nuits en décembre 2015
Best room
They upgraded to a presential suite.
Avis déposé le 15 décembre 2015

sivakumar, Malaisie
Voyageur d'affaires
Budget
Séjour de 2 nuits en décembre 2015
Trip
Riom
Good
Avis déposé le 15 décembre 2015

Sriram, États-Unis
Voyageur seul
Supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 3 nuits en décembre 2015
A wonderful shelter during the massive floods
Staff,people&food
Really nice experience staying there.Was one of the 2 5 star hotels which worked during the massive rains in Chennai. Wonderful staff,nice food and a pleasant stay
Avis déposé le 10 décembre 2015

Sivachandran, Malaisie
Voyageur d'affaires
Budget
Séjour de 1 nuit en décembre 2015
Service and crisis management
Food and location
Staff and management team was very poor in managing crisis. Was not helpful to guest. They were more focus on how to safe energy and ration. Increase charges in food and transportation during crisis.
Avis déposé le 08 décembre 2015

abdul, Sri Lanka
Couple
Supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 3 nuits en novembre 2015
Please don't go to this place during rainy season
Nothing
Terrible waist high floodwater in front of hotel lifts were switched off two of the restaurant closed and without any opinion extended the stay but with higher rate
Avis déposé le 08 décembre 2015

Sivachandran, Malaisie
Voyageur d'affaires
Supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 1 nuit en décembre 2015
Accord hotel
Not comfortable as there were flood crisis and they did not help at all to arrange flight and transport. They were more concern on saving energy and rations. It is not at all their priority to assist the guest during the crisis.
Avis déposé le 05 décembre 2015

Shibu, Inde
Famille & jeunes enfants
Budget
Séjour de 1 nuit en juillet 2015
ShiVas
Courteous Staff, Location
Was there for a short stay of one night while coming back from Tirupathi. The location is perfect, all the major clothing shop pioneers are nearby. Unfortunately I couldn't explore the surrounding more since there was an unexpected heavy rain in the evening immediately after my arrival. The reception staff were excellent and the check-in process was quick enough. Upon disclosing my shopping intention they have guided me properly. The room was nice with very comfortable beds. Only issue was that it appears to be congested after placement of the extra bed. Since my flight was at 6AM in the morning I have to leave the hotel by 4AM. Could not even try the free Breakfast due to this. But they have arranged a packed limited option breakfast for us which was great at that time of the day. All together we enjoyed our stay at Accord.
Avis déposé le 30 novembre 2015

Santosh, États-Unis
Famille & jeunes enfants
Supérieure avec petit-déjeuner
Séjour de 3 nuits en novembre 2015
Good Hotel
Location,Service and Clean
Good hotel.
Avis déposé le 27 novembre 2015


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai pas à l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :