2015
Très bien 7,9
selon 5232 avis

Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Très bien



selon 5236 avis
  • Propreté 8,0
  • Équipements 7,4
  • Emplacement 9,0
  • Confort des chambres 7,8
  • Service 7,8
  • Rapport qualité-prix 7,7
  • Nourriture/restauration 6,8
Trier par
Comptes-rendus vérifiés

Foo, Malaisie
Familles & jeunes enfants
Economique
Séjour de 2 nuits en septembre 2016
Good
1. Location good and convenience, but my travel date on 11/09 to 13/09 was not so good which the hotel was under renovation. 2. Also on the IDD call which didn't explain very clearly the "Free Call" is actually on Smart phone, I was used Fixed line to dial to Japan which was chargeable to me (make me not happy on the explanation)
Avis déposé le 17 septembre 2016

wee, Singapour
Couples
Economique
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Noisy and dusty due to upgrading but did not inform
Renovation work going thru the night knocking and hammering even at midnight. No control over the work and causes great disturbance from rest.
Avis déposé le 17 septembre 2016

Wendy, Singapour
Voyageurs d'affaires
Economique - Chambre double ou twin
Séjour de 1 nuit en août 2016
comfortable stay
good location. comfortable room
Avis déposé le 16 septembre 2016

Seg, Malaisie
Familles & enfants plus âgés
Premier Triple
Séjour de 4 nuits en septembre 2016
A Pleasant Stay
First impression was negative as the taxi driver dropped us at the back entrance which was undergoing renovation. We walked to the front at Waterloo road. My 92 year old mum was given a room with a disabled bathroom. The room was spacious enough for three of us. Breakfast was well balanced. Location was great as I could walk to Temple street and Ladies Street. Good restaurants nearby, Staff was friendly. I look forward to a return stay next time.
Avis déposé le 16 septembre 2016

Jessica, Singapour
Groupes
Economique
Séjour de 5 nuits en février 2016
Great hotel
Staffs was friendly and helped to contact my driver when my driver didnt came on time. Location was great, mtr nearby and many things to shop around. Would stay here again!
Avis déposé le 16 septembre 2016

Siew, Singapour
Groupes
Chambre Double Premier
Séjour de 2 nuits en septembre 2016
excellent location, helpful staff
Hotel is just a few minutes walk from Yau Ma Tei MTR station. Staff are friendly and helpful. Walking distance to many eateries and shops.
Avis déposé le 15 septembre 2016

Christina, Singapour
Familles & enfants plus âgés
Séjour de 2 nuits en septembre 2016
Good location & friendly staffs
This is the first time I stay in this hotel. Is really convenient as seen from all the reviews before I booked. Going back to airport is also very convenient by the shuttle bus in front of the hotel to kowloon station, then by the express train. Hotel staffs are all very friendly & helpful though I asked for higher floor but they said they can't do it so when I asked them if they can give me a free upgrade so I can get higher floor. They said will check but I still ended up in the same floor & same room. Nevertheless, is still a pleasant stay.
Avis déposé le 15 septembre 2016

tan, Malaisie
Voyageurs d'affaires
Economique
Séjour de 8 nuits en septembre 2016
Work trip
Near to mtr and food. Noisy in day and night due to renovation
Avis déposé le 14 septembre 2016

Caleb, Canada
Voyageurs d'affaires
Premier
Séjour de 3 nuits en septembre 2016
great hotel for the small price
the hotel is very underrated. I would have put it in a 4* rating for their premium rooms. clean, nice, modern. great location as only 3 blocks from mong kok for shopping. hotel next to mtr for easy travel around the city. I stayed in their premium room and I would book here again. I do wish the bed was softer.. but that's my opinion.
Avis déposé le 14 septembre 2016

Lily, Malaisie
Familles & enfants plus âgés
Economique
Séjour de 3 nuits en septembre 2016
Good location, clean room
The location of the hotel is good, near to a lot eating and shopping places. The room is clean and spacious enough. However, the hotel used to provide 2 bottles of complimentary drinking a day but now, it provides only 2 bottles for the 3 nights we were there. Cutting cost I guess ....
Avis déposé le 14 septembre 2016


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai dans aucune des chambres de l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :