Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Bien



selon 5079 avis
  • Propreté 7,6
  • Équipements 6,8
  • Emplacement 8,4
  • Confort des chambres 7,1
  • Service 7,1
  • Rapport qualité-prix 7,4
  • Nourriture/restauration 6,3
Trier par

Jackson, Malaisie
Voyageurs d'affaires
Standard
Séjour de 1 nuit en août 2015
not bad
actually nthgs special
the hotel is very near to the mtr station,is very covinent to get a bus straight to the airport at night is very much food to eat not bad
Avis déposé le 09 septembre 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Ruby, Malaisie
Groupes
Standard
Séjour de 1 nuit en août 2015
Amazing Hotel!!!
free mobile wifi, comfortable mattress and the cleanlines
A very good experience and no doubt will choose the same during next visit to Hong Kong!
Avis déposé le 07 septembre 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Suk, Malaisie
Couples
Standard
Séjour de 4 nuits en septembre 2015
Extremely rude shuttle bus driver
Only the location is good
We met an extremely rude shuttle bus driver. The concierge on duty was very rude too, who thought that we were free loafers trying to get a free ride to the ferry terminal. Seriouly, why are the staff so rude? The driver dropped off the other passengers at the Kowloon station and when we didnt get off, he got irritated and sped all the way to china ferry termiNAL which is where we wanted to go. If you need more details on who is on duty, we had the ride on Thur 3 Sep, catching the 2.15pm ride. Ridiculous staff, never returning to this hotel again.
Avis déposé le 06 septembre 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Yvette, Philippines
Couples
Standard
Séjour de 2 nuits en juillet 2013
Silka
Nice location, wifi connection, staff
Avis déposé le 28 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

JUNAR, Philippines
Familles & jeunes enfants
Standard
Séjour de 3 nuits en août 2015
nice stay accessible to nearby tourist spot
near the center
its good
Avis déposé le 27 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Yao, Chine
Voyageurs solitaires
Standard
Séjour de 3 nuits en août 2015
Great hotel
good location, reasonable price, good hotel, but a little bit small
Everything is great, except the room is a little small
Avis déposé le 27 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Yiew, Singapour
Voyageurs d'affaires
Séjour de 1 nuit en août 2015
Good very good
Location good price friendly
Very happy
Avis déposé le 20 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Leonard, États-Unis
Familles & enfants plus âgés
Chambre Standard Attenante
Séjour de 3 nuits en juillet 2015
Stay Away - really stay away
Silka Seaview Hotel
I book the family room with two adjoining rooms for 3 nights. The hotel is in a decent location close to the MTR stations and A21 bus to/from the airport. The hotels needs to be tore down and rebuilt, not just a major renovation. I'm not a picky person, but the beds looks like it was from the 70's with the blanket, the beds are literally single bed. If you are a little larger, then the bed won't fit you. I stared at night hoping for morning to come. The bathrooms were ugly tiles and looks also like back from the 60's. My son refused to take a shower in their room due to the odd shape of the shower and the tiles. It doesn't look clean whats so ever. Worst money ever spent.
Avis déposé le 15 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Cecilia, Singapour
Couples
Standard
Séjour de 2 nuits en juin 2015
3 star hotel
location
location is good with many food places nearby. However, the pipes from the shower were not working well and had to call the staff to unclog (previous guests with their hairs).
Avis déposé le 12 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Ye, Singapour
Voyageurs solitaires
Standard
Séjour de 2 nuits en août 2015
Wonderful Experience staying at Silka Seaview Hote
Room, cleanliness and Location
It was great except the elevators was not able to cater to the amount of people going up and down the building during peak hours.
Avis déposé le 11 août 2015
Avez-vous trouvé cet avis utile ?


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai pas à l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :