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Fantastique



selon 1118 avis
  • État/propreté de l’hôtel 8,6
  • Équipements 8,3
  • Emplacement 8,5
  • Confort des chambres 8,4
  • Qualité du personnel 8,4
  • Rapport qualité-prix 7,8
  • Nourriture/restauration 7,8

KIRSTEN D., Philippines
Voyageurs d'affaires
Séjour de 3 nuits en juillet 2016
very good..very peaceful
very good..very peaceful
Avis déposé le 29 août 2016

eileen S., Philippines
Familles & jeunes enfants
Séjour de 2 nuits en août 2016
Good location. Nice room, great bed and comfortable pillows. Swimming pool too cold to be able to swim longer.
Avis déposé le 25 août 2016

Lisa B., Nouvelle-Zélande
Couples
Séjour de 5 nuits en août 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Avis déposé le 23 août 2016

Hyerim N., Corée du Sud
Voyageurs solitaires
Séjour de 1 nuit en août 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Avis déposé le 20 août 2016

Taek-Gwang L., Corée du Sud
Voyageurs solitaires
Séjour de 3 nuits en août 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Avis déposé le 19 août 2016

Kheng G., Singapour
Voyageurs d'affaires
Séjour de 2 nuits en août 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Avis déposé le 14 août 2016

Jayesh P., Royaume-Uni
Familles & enfants plus âgés
Séjour de 7 nuits en juillet 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Avis déposé le 09 août 2016

Sungwook L., Corée du Sud
Voyageurs d'affaires
Séjour de 2 nuits en août 2016
excellent
very good trouble
Avis déposé le 08 août 2016

YIRU S., Taïwan
Couples
Séjour de 1 nuit en juillet 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Avis déposé le 29 juillet 2016

Ruo T., Malaisie
Voyageurs d'affaires
Séjour de 3 nuits en juillet 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Avis déposé le 27 juillet 2016