Très bien 7,6
selon 2047 avis

Avis récents

Choisissez le type de voyageur
Très bien



selon 2047 avis
  • Propreté 8,0
  • Équipements 7,4
  • Emplacement 7,8
  • Confort des chambres 7,8
  • Service 7,8
  • Rapport qualité-prix 7,6
  • Nourriture/restauration 6,9
Trier par

Lilia, Philippines
Famille & jeunes enfants
Séjour de 3 nuits en septembre 2016
The hotel staff were nice and helpful. But the hotel does not have free wifi in the room .
Nowadays, communication is important and most of the hotel has free wifi. I need to go down at the lobby of the hotel in order to use the free wifi . Because I have to pay for the wifi per day if I am going to use it.It was so inconvenient for me .
Avis déposé le 22 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Suet, Hong Kong
Voyageur seul
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Clean room and good location
Clean room and good location
Avis déposé le 22 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

SUNG, Corée du Sud
Voyageur seul
Séjour de 5 nuits en septembre 2016
Not bad
It is a hotel not a hostel. I am willing to stay here again.
Avis déposé le 20 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Gareth, Royaume-Uni
Voyageur seul
Suite avec 1 chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2016
Good value for money.
The suites represent good value and size when viewed through the HK context. Staff are good.
Avis déposé le 19 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Leyuan, Singapour
Voyageur seul
Supérieure avec vue sur la Ville
Séjour de 1 nuit en mars 2016
Value for money
A normal hong kong hotel with small room but price is value for money.
Avis déposé le 18 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Leyuan, Singapour
Voyageur seul
Supérieure avec vue sur la Ville
Séjour de 1 nuit en mars 2016
Value for money
A typical hong kong hotel with small room, price is value for money tho.
Avis déposé le 18 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Jonathan, Thaïlande
Voyageur d'affaires
Supérieure avec vue sur le Port
Séjour de 1 nuit en mars 2016
Adequate for a business stay, good value for money for HK
I chose this hotel just because it's close to where my meeting was, but I would say the hotel provides the basics with clean and comfortable bed although the interior looks a bit old. Therefore, the price is very affordable for HK standard. Just make sure that if you book a room with a bathtub, check at check-in as not every room has one. Other than that, there is nothing to complain about.
Avis déposé le 17 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Panu, Thaïlande
Voyageur d'affaires
Supérieure avec vue sur la Ville
Séjour de 4 nuits en juillet 2016
Recommended, love the restaurant, nice room
oppostie has a supermarket, starbuck, restaurants, MRT.
Avis déposé le 14 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Rosalind, Singapour
Famille & jeunes enfants
Supérieure avec vue sur la Ville
Séjour de 9 nuits en septembre 2016
I would rate it 3 star, not 4
OK, here are all the pros and cons to this hotel. It is located quite far from the airport BUT the great thing is, the MTR (Quarry Bay) is located just across the road. So, getting to the hotel is no issue whatsoever. We took a cab from the hotel to the airport cuz our flight was very early and the cost came up to HK$331. Not too bad. As for food, the room service has a limited selection but it's good. We had the pizza, salmon and club sandwich. There's also 2 nice restaurants located in the hotel. However, if you're on a budget, you can just go across the road (very near the MTR), and you'll find a cozy cafe (MX cafe) that serves good breakfast, lunch and dinner at very affordable rates. There's also Starbucks, Marketplace by Jason's, Pizza Hut & Subway. Further down the road, even more food and small shopping malls (about 10 mins walk). Though space is a constraint in Hong Kong, the hotel is one of the few hotels around that has a swimming pool. However, it is not heated so it can get quite chilly in the pool. There's a smaller pool which they say is a baby's pool... though it seems more like the jets to the jacuzzi is no longer working. We got a corner room but it was not any bigger. Just a normal size room but the bathroom is very small. Housekeeping was good. Ok, here's the thing about wifi. There is NO FREE wifi anywhere in the hotel! Not in any of the rooms nor the lobby. Yes, considering it is a 4 star hotel! You'll need to fork out HK$45 for every 15 mins usage. Last but not least, their service staff. Seriously, there's nothing to say. They do not greet their guests, let alone smile! The concierge was alright, though every time when we needed to borrow an umbrella, they would jot down our room number. But I can see how it can be an issue if they don't, they'll most probably run out of brollies! Though, I wonder whether they'll charge us for it if we didn't return it!?
Avis déposé le 13 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Huaien, Chine
Famille & jeunes enfants
Supérieure avec vue sur le Port
Séjour de 4 nuits en juin 2016
good location
close to mtr station and tram.
Avis déposé le 13 septembre 2016
Avez-vous trouvé cet avis utile ?


1

Sélectionnez votre programme de fidélité.

En haut de la page, cliquez sur PointsMAX pour faire apparaître une sélection de nombreux programmes de fidélité et compagnies aériennes.

2

Choisissez une chambre offrant des points.

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gagnez jusqu'à 4900 points

Chaque chambre éligible affiche les points que vous gagnerez avec la réservation.

3

Connectez-vous and gagnez des points !

  • Membre ID
  • Je ne séjournerai pas à l'hôtel. J'effectue cette réservation pour quelqu'un d'autre.

Entrez votre ID de membre pour le programme sélectionné durant la réservation. Une fois la réservation effectuée, vous gagnerez le nombre de points affichés. C'est aussi simple que cela !

Commencez ici en sélectionnant votre programme favori :